Bezorgen & retourneren

Algemene voorwaarden omtrent bezorgen en retourneren van artikelen.

Bezorgen.

Bij Robomows.vlaanderen heb je keuze uit diverse bezorgmogelijkheden, zo ontvang je je bestelling altijd op de voor jou gewenste manier. Vanwege drukte kan de levertijd langer duren dan normaal. Alle verzendingskosten worden automatisch berekend bij het invoeren van uw leveringsadres op de pagina voor het afrekenen. U zal keuze hebben tussen standaard verzending of ophalen in de winkel.

Standaardlevering.

Bestellingen worden geleverd via Bpost. Via welke dienst jouw pakket wordt afgeleverd, wordt willekeurig bepaald en hangt af van de drukte op het moment van de bestelling.

Ben je niet thuis wanneer je bestelling wordt bezorgd door? Dan kan de bezorger ervoor kiezen om het pakket bij de buren af te leveren of bij een afhaalpunt van de postkoerier bij jou in de buurt. In beide gevallen ontvang je een briefje in je brievenbus.


Ophalen in onze winkel.

Een bestelling kan steeds gratis afgehaald worden bij ons. Dit kan echter enkel op afspraak en hiervoor dient op voorhand afgesproken te worden tussen beide partijen. Je ontvangt van ons bericht zodra je bestelling klaar ligt in onze winkel. Zorg ervoor dat je dit bericht (digitaal) kan tonen wanneer je het pakket komt afhalen. Indien je je bestelling na 7 dagen nog niet hebt opgehaald ontvang je van ons een herinnering via e-mail.


Internationale bezorging

Het is mogelijk een bestelling te laten verzenden naar de volgende landen binnen Europa: BelgiĆ«, Nederland, en  Luxemburg.


Betaalmogelijkheden

Je kan via onze webshop betalen met de volgende betaalmogelijkheden: Bancontact, Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)


Bestelgegevens

Je bestelling bevat geen papieren pakbon, want dat is beter voor het milieu en dat vinden wij belangrijk. Hiermee redden we zes hele grote bomen per jaar. Waar vind je dan alle informatie? Gewoon digitaal in je mailbox.

Retouren.

Is een artikel niet naar wens of wil je het toch graag omruilen? Dat kan eenvoudig en binnen 14 dagen na ontvangst. Let op dat het product niet aangebroken of beschadigd is, neem in dat geval even contact op met onze klantenservice.

Retourneren per post.

Bestellingen kan je ook per post retourneren naar ons retouradres. Vergeet niet je naam en je bestelnummer te vermelden. Het duurt gemiddeld 14 werkdagen voordat je het aankoopbedrag van je geretourneerde bestelling tegemoet ziet.


Kosten van retourneren.

Bij goede ontvangst van uw pakket gaan wij na of er geen schade is aangebracht en of alles, inclusief de verpakking, nog in goede kwaliteit is. Op basis hiervan nemen wij wel het recht een eventuele schadevergoeding aan te rekenen. Bij sommige producten is kosteloos retourneren niet mogelijk.


Bestelling klopt niet.

Indien je het verkeerde product hebt ontvangen, is het mogelijk om op vertoon van de (digitale) orderbevestiging deze kosteloos te retourneren in een van onze winkels. Wanneer je pakket incompleet is, kan het zijn dat jouw bestelling is opgesplitst en er nog een ander pakket naar je onderweg is.

Nog vragen of opmerkingen?

Contacteer ons vrijblijvend